نخستین دانشنامه تصویری تجارب مدیریتی شرکتهای برتر ایرانی تدوین می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نخستین دانشنامه تصویری تجارب سازمانی شرکتهای برتر ایرانی به عنوان مرجع تصویری و چند رسانه ای تخصصی در این حوزه توسط جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تدوین می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، به گفته مرتضی پرهیزکار، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، این دانشنامه،‌ اطلاعات مستند و تصویری مربوط به الگوهای مختلف مدیریتی بومی را شناسایی کرده و در قالب مجموعه فیلم‌های مستند علمی، صنعتی و آموزشی با ساختاری منطقی و هدفمند در قالب دانشنامه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

وی مستندسازی تجربیات و دانش سازمان‌ها و مدیران برتر و موفق کشور، کمک به ایجاد و تولید محتوای آموزشی بومی به شکل فیلم برای آموزش مدیران و متخصصان کشور، تبادل تجارب علمی و صنعتی بین مدیران واحدهای صنعتی از طریق مستندات تصویری را از جمله اهداف تدوین این دانشنامه عنوان کرد.

پرهیزکار ، رواج تجربه‌های برتر و زمینه‌سازی مناسب برای ارتقای استراتژی‌های مدیریتی در برنامه ریزی‌های کلان کشور، کشف و توسعه قابلیتهای مدیریتی و توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از الگوهای برتر را از دیگر اهداف تدوین این دانشنامه ذکر کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به شاخص‌های شرکت در تدوین دانشنامه تصویری شرکتهای برتر، کسب رتبه در یکی از جشنواره‌های معتبر بین‌المللی، ملی و استانی و یا دریافت نشان و برند استانداردهای کیفیت و محیط زیست و….استانی، ملی و بین المللی را از جمله این شاخص‌ها برشمرد.

پرهیزکار گفت: این دانشنامه از 32 فصل اصلی و یا ویژه مستقل و یکپارچه از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مفاهیم، الگوها و تکنیکهای مدیریتی تشکیل شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید