مهلت ارسال مقاله به کنفرانس «کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون»

http://www.callforpapers.ir/سومین کنفرانس بین‌المللی «کنترل، ابزار دقیق و اتوماسیون»، هفتم تا نهم دی ماه امسال به همت انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنفرانس به منظور گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی تحقیقاتی توسط صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با کنترل و اتوماسیون صنعتی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته برگزارکننده کنفرانس، این کمیته درصدد است با برگزاری نشست‌های علمی – تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای علمی و نمایشگاه علاقه‌مندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش‌های مرتبط با زمینه‌های مختلف کنترل و اتوماسیون آشنا کند. همچنین در راستای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه و حضور بیشتر صنعتگران، نشست‌های ویژه‌ای به صنعت اختصاص داده می‌شود.

«تحلیل و طراحی سیستم‌های کنترل شامل بهینه، غیر خطی و آشوب، تطبیقی، مقاوم، پیش‌بین، کسری، هوشمند، وقایع گسسته، فرآیندهای اتفاقی، شناسایی سیستم، مدل‌سازی، مبتنی بر شبکه، تحلیل پایداری، هایبرید، سینگولارو دوبعدی»، «کاربردهای سیستم‌های کنترل شامل رباتیک، مکاترونیک، هدایت، ناوبری و کنترل، کنترل ترافیک، شبکه‌های هوشمند و شبکه‌های سنسوری»، «ابزار دقیق و اتوماسیون شامل کنترل صنعتی، عملگرها و حسگرها، پروتکل‌های صنعتی، کنترل هوشمند، اتوماسیون خودرو، اتوماسیون صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کنترل توزیع شده (DCS)، ریزحسگر و ریزعملگر(MEMS)» و «آموزش کنترل» از جمله موضوعات ارائه شده در این کنفرانس علمی محسوب می‌شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ارسال مقالات کامل تا 15 مهر ماه تمدید شده است. همچنین اول آذر ماه زمان اعلام نتیجه پذیرش مقالات و 10 آذر ماه‌ آخرین مهلت ارسال مقالات نهایی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://iccia2013.aut.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 66485856 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید