مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی پزشکی جمعه پایان می‌یابد

http://www.callforpapers.ir/ﺛﺒﺖ ﻧﺎم آزﻣﻮن ورودي دوره دﻛﺘﺮي ﺗﺨﺼﺼﻲ (Ph.D ) رﺷﺘﻪ ﻫﺎي ﻋﻠﻮم ﭘﺎﻳﻪ ﭘﺰﺷﻜﻲ و ﺑﻬﺪاﺷﺖ، ﻃﺐ ﺳﻨﺘﻲ، ﺗﺎرﻳﺦ ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻣﻮاد دﻧﺪاﻧﻲ، ﺳﻼﻣﺖ دﻫﺎن و دﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﻜﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺳﺎل ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ 92 -93 از 12 شهریور آغاز شده است و جمعه 12 مهر پایان می یابد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) بر اساس دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎي ﺷﺮﻛﺖ در آزﻣﻮن متقاضیان می توانند مدارک خود را تا 12 مهر ماه به صورت اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ اسکن و سپس ارسال کنند. دارا بودن دانشنامه كارشناسي ارشد یا دکتری حرفه ای پزشکی، دندانپزشكي، داروسازي، دامپزشكي و علوم آزمایشگاهی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

آزﻣﻮن ورودي دوره دﻛﺘﺮي ﺗﺨﺼﺼﻲ (Ph.D ) رﺷﺘﻪ ﻫﺎي ﻋﻠﻮم ﭘﺎﻳﻪ ﭘﺰﺷﻜﻲ و ﺑﻬﺪاﺷﺖ، ﻃﺐ ﺳﻨﺘﻲ، ﺗﺎرﻳﺦ ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ، ﻣﻮاد دﻧﺪاﻧﻲ، ﺳﻼﻣﺖ دﻫﺎن و دﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﻜﻲ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺳﺎل ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ 92 -93 روز 16 آبان 92 برگزار می شود.

مدت تحصيل در مقطع دكتري Ph.D حداكثر شش سال است و آزمون شامل دو مرحله كتبي ( 70 درصد) و مصاحبه (30درصد) است. آزمون كتبي به صورت تستي برگزار مي شود. از داوطلباني كه در آزمون كتبي مرحله اول حدنصاب لازم را با توجه به سهميه مربوطه كسب كرده باشند به تعداد دو برابر ظرفيت، جهت آزمون شفاهي مرحله دوم دعوت به عمل خواهد آمد. در رشته اخلاق پزشكي در مرحله اول سه برابر جهت مصاحبه اعلام می شود.

در این دوره 58 رشته تخصصی پزشکی وجود دارد که داوطلبان می توانند در آن آزمون بدهند. بينايي سنجي، تاريخ علوم پزشكي، سياست هاي غذا و تغذيه، مديريت تحقيقات و فناوري در نظام سلامت از جمله رشته های جدید در این دوره هستند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید