ثبت‌نام اولیه مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی اندروید دانشگاه امیرکبیر آغاز شد

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت نام اولیه برای مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید از اوایل شهریور ماه آغاز و تا 24 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مسعود صبایی، دبیر مسابقات ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این خصوص گفت: ثبت نام اولیه شرکت در مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید از اوایل شهریورماه آغاز شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 24 دی ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت این مسابقه به نشانی www.IranMobiCode.ir نسبت نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: مسابقه ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی آندروید 11 تا 14 اسفند 1392 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دبیر مسابقات ایده‌پردازی و برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: برای ثبت‌نام اولیه در این مسابقه تنها اطلاعات کلی ایده یا برنامه دریافت می‌شود و علاقمندان فرصت دارند تا 24 دی ماه با ارسال آثار خود ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ایده‌پردازی و برنامه‌نویسی آندروید با هدف ترویج برنامه‌های کاربردی فارسی برای حل مشکلات جامعه ایرانی توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

صبایی اضافه کرد: در این مسابقه جایزه ویژه سی میلیون تومان برای برنامه برتر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسابقه ایده پردازی و برنامه نویسی اندروید در چهار محور برنامه‌های کاربردی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، برنامه‌های بازی و سرگرمی و ایده پردازی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به آدرس اینترنتی www.IranMobiCode.Ir‌ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید