مهلت ثبت‌نام جشنواره خوارزمی تمدید شد

سرپرست اداره کل جشنواره‌ها و مسابقات علمی و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره خوارزمی تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) علیرضا اللهیاری سرپرست اداره کل جشنواره‌ها و مسابقات علمی و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مهلت جشنواره بین‌المللی خوارزمی تا 30 مهرماه تمدید شد و داوطلبان برای ثبت‌نام و تکمیل مستندات در این دوره تا 30 مهرماه می‌توانند از طریق سایت www.khwarizmi.ir اقدام کنند.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران کشور و فراهم آوردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی و فناوری برگزار می‌شود.

اللهیاری اظهار داشت:‌ ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان، انتقال تجربه‌های علمی و فنی سایر کشورها به داخل کشور، تسهیل مسیر تجاری سازی و کاربردی کردن تحقیقات و همچنین حمایت‌های مادی و معنوی از برگزیدگان از دیگر اهداف این جشنواره است.

سرپرست اداره کل جشنواره‌ها و مسابقات علمی و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران عنوان کرد:‌ در این جشنواره محورهای پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های توسعه‌ای،‌ کاربردی و اختراع و فناوری بررسی می‌شود.

الهیاری اضافه کرد: آثار مرتبط با زمینه‌های علمی برق و کامپیوتر،‌ مکانیک، مکاترونیک، هوافضا، طرح‌های ویژه،‌ مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مواد و متالوژی، انرژی‌های نو، صنایع شیمیایی، فناوری نانو، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، عمران، علوم پایه، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری در این جشنواره مورد پذیرش است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید