فراخوان مقاله کنفرانس بین‌المللی یادگیری الکترونیکی

http://www.callforpapers.ir/هشتمین کنفرانس ملی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی فراخوان ارسال مقاله داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هشتمین کنفرانس ملی و پنجمین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی که در اسفندماه سال 1392 توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران برگزار می‌شود، فراخوان مقاله داد.

مهم‌ترین اهداف این کنفرانس عبارت است از ایجاد محیطی برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه یادگیری الکترونیکی، پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحب‌نظران و تضارب‌آرای پژوهشگران، ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه یادگیری الکترونیکی، شناسایی مسائل پژوهشی و ایجاد محیطی هم‌افزا برای حل آنها، ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی نظام یادگیری الکترونیکی در سطح ملی.

برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر پذیرش و ارائه مقالات، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و میزگردهای تخصصی نیز در دستورکار کنفرانس قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای موضوعی «وجوه مهندسی و فناورانه در یادگیری الکترونیکی»، «یادگیری‌، یاددهی، طراحی، روش‌شناسی و هنر تعلیم»، «جنبه‌های راهبردی، مدیریت و سازمان‌دهی یادگیری الکترونیکی»، «تضمین کیفیت، ارزشیابی، ارزیابی و اعتبارسنجی در یادگیری الکترونیکی»، «جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در نظام یادگیری الکترونیکی» و «کاربردها و موردپژوهی‌ها در نظام یادگیری الکترونیکی» مقالات خود را تا 30 مهر ماه به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

این همایش در روزهای 7 و 8 اسفند ماه 1392 توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه کنفرانس به نشانی www.Icelet.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید