تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی فیزیکی تا پایان مهرماه

http://www.callforpapers.ir/با توجه به استقبال علاقه مندان به شرکت در چهارمین دوره مسابقه عکاسی فیزیکی، مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 30 مهر 1392 تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) چهارمین دوره مسابقه ملی عکاسی فیزیکی ‌امسال به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی فیزیکی از سال 1996 درکشور امریکا توسط «انجمن معلمان فیزیک امریکا» (AAPT) به طور سالیانه برگزار می‌شود. برای اولین بار در ایران انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 1388 اقدام به برگزاری اولین دوره این مسابقه در سطح ملی و به منظور ترویج علم فیزیک و فرهنگ سازی علمی کرد.

بر اساس اعلام انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر، تمامی علاقه‌مندان به فیزیک و عکاسی می‌توانند در چهارمین دوره از مسابقات شرکت کنند و شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است.

همچنین برای اولین بار در مقایسه با سه دوره گذشته به منظور ترویج دیدگاه فیزیکی به جهان ساده روزمره خود، بخش عکاسی فیزیکی با موبایل به عنوان بخشی جنبی مسابقه اضافه شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین و مقررات مسابقه به نشانی اینترنتی www.physphoto.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید