چهارمین دوره المپیاد رباتیک کشور به میزبانی پیام‏ نور خراسان جنوبی برگزار می‏‌شود

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: چهارمین دوره المپیاد رباتیک دانشگاه‏‌های پیام نور کشور چهارم تا هشتم آذزماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام‏ نور خراسان جنوبی برگزار می‏‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، سید علیرضا محمدزاده اظهارکرد: ثبت نام این دوره المپاد از 20 مردادماه شروع شده و تا 20 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور 40 تیم برای حضور در چهارمین دوره المپیاد قطعی شده است، افزود: المپیاد رباتیک در 14 لیگ و در سه بخش دانش آموزی، آزاد و لیگ ویژه پیام نور برگزار می‏‌شود.

دبیر علمی چهارمین دوره المپیاد رباتیک کشور اظهارکرد: تاکنون 40 تیم از 16 استان کشور در سایت این المپیاد ثبت نام کردند.

محمدزاده تشکیل محلی برای جمع آوری نظرات خبرگان در حوزه رباتیک، جمع بندی نظرات خبرگان در حوزه علوم و تحقیقات رباتیک از بین کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، تشکیل پایگاه داده خبرگان دانشگاه پیام نور در حوزه رباتی، جمع‌آوری نظرات خبرگان علمی رباتیک و انتشار آنها در قالب ویژه نامه‌ها، برگزاری مسابقه علمی و نمایشگاه فنی در زمینه رباتیک، تشکیل باشگاه تخصصی نخبگان “رباتیک” در دانشگاه پیام‏ نور و ایجاد بستری برای توسعه و شناسایی استعدادهای درخشان علمی در حوزه رباتیک را از جمله اهداف این المپیاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی بدلیل حضور در سه دوره المپیاد و فراهم بودن زیر ساخت‌ها در دانشگاه پیام نور بیرجند توانست میزبانی این دوره از المپیاد را برعهده بگیرد، گفت: این المپیاد مخصوص برادران بوده و دانشجویان پیام نور و سایر دانشجویان دانشگاه‌های دیگر می‌توانند در برخی از لیگ‌های این المپیاد شرکت کنند.

محمدزاده یادآور شد: دانشجویان می‏‌توانند برای ثبت نام به نشانی سایت المپیاد www.pnuopen.com مراجعه کنند.

وی گفت: ثبت نام اولیه المپاد از 26 مرداد آغاز شده و تا 20 مهرماه ادامه داد و ثبت نام نهایی و قطعی نیز از 20مهرماه تا 20آبان انجام خواهد شد.

محمدزاده از آغاز ثبت نام عمره دانشجویی از مهرماه امسال خبر داد و گفت: دانشجویان برای ثبت نام می‏توانند با آغاز ترم تحصیلی اقدام کنند.

وی به برگزاری جشن ویژه برای دانشجویان جدیدالورود اشاره کرد و گفت: این جشن در نیمه دوم مهرماه در تمامی مراکز و واحدها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید