برگزاری دومین همایش ملی «تحقیقات منابع طبیعی ایران»

http://www.callforpapers.ir/دومین همایش ملی «تحقیقات منابع طبیعی ایران»، 27 و 28 فروردین فرودین ماه 93 با محوریت علوم جنگل به همت دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) کیومرث محمدی، دبیر اجرایی همایش در گفت‌وگو با ایسنا ، اشاره به اینکه این کنفرانس دومین همایش ملی در زمینه منابع طبیعی است، عنوان کرد: از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس می‌توان به آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه علوم جنگل، تبادل نظر بین بخش‌های آموزش‏، پژوهش و اجرا، شناسایی نیازهای تحقیقاتی و اولویت بندی آنها و در نهایت کمک به حفظ و توسعه پایدار جنگل‌های کشور اشاره کرد.

وی افزود: این همایش در چهار محور اصلی جنگل­ شناسی و بوم شناسی جنگل، اجتماعی – اقتصادی و سیاست جنگل، مدیریت جنگل و مهندسی جنگل در دو قالب مقاله و پوستر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام علاقه‌مندان می‌توانند اصل مقالات خود را جهت ارائه در این کنفرانس حداکثر تا اول آذر ماه امسال با توجه به محورهای همایش به دبیرخانه همایش با پست الکترونیکی Sn.conference@yahoo.com ارسال کنند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت همایش به نشانی اینترنتی http://icnr.uok.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 6- 6627721-0871 بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید