برندگان جوایز دانش‌آموزی انجمن فیزیک ایران در سال ۱۳۹۲ معرفی شدند

www.callforpapers.irانجمن فیزیک ایران، برندگان جوایز دانش‌آموزی سال ۱۳۹۲ را طی مراسمی در بیست و یکمین گردهمایی دانش‌آموزی فیزیک ایران معرفی کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این مراسم، جایزه «بهترین توجه به جزئیات» به « اعوجاج آب» کار سینا هویدا، پارسا آل حسین و عرشیا تجلیلی از دبیرستان علامه حلی اهدا شد.

جایزه «بهترین ارائه» هم به «شبیه‌سازی حرکت دورانی بدون استفاده از دینامیک حرکت دورانی» اثر امید کریمی از دبیرستان علامه حلی اهدا شد.

همچنین پژوهش «تعیین غلظت مواد با استفاده از خاصیت قطبش نور» اثر مریم کباری، نگار یاسایی و سارا یزدان‌پناه از دبیرستان خرد در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد. البته این گروه با طرح «تعیین غلظت مواد با استفاده از خاصیت قطبش نور» جایزه «بهترین به کارگیری ابزار» را نیز کسب کردند و پژوهش «شبیه‌سازی حرکت دورانی بدون استفاده از دینامیک حرکت دورانی» اثر امید کریمی از دبیرستان علامه حلی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

جایزه «بهترین طرح مساله» هم به «عوامل مؤثر بر فرسایش» اثر محدثه‌سادات میرحسینی و شایسته ساری اصلانی از مجتمع دخترانه غیرانتفاعی بوعلی سینا اهدا شد.

همچنین پژوهش «اعوجاج آب» در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

انجمن فیزیک ایران هیچ طرحی را شایسته دریافت جایزه «بهترین نتیجه‌گیری» ندانست ولی پژوهش «تعیین غلظت مواد با استفاده از خاصیت قطبش نور» را در این بخش نیز شایسته تقدیر شناخت.

جایزه «بهترین کار پیشگام» هم به «الگوی ارتعاش اجسام دوبعدی» کار سارا سروش، گلسا منافی، ستاره سردشتی و نغمه یوسفی از دبیرستان خرد اهدا شد.

همچنین پژوهش « تأثیر تزریق آب در ارتفاع پرش توپ پینگ‌پنگ» اثر رها عمرانی و ندا فیضی از راهنمایی فرزانگان در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

بیست و یکمین گردهمایی دانش‌آموزی فیزیک ایران از 14 تا 17 شهریورماه در ارومیه برگزار شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید