برگزاری کنفرانس بین‌المللی «معدن، فرآوری مواد معدنی و محیط زیست»

http://www.callforpapers.ir/رییس دانشگاه زنجان گفت: برگزاری همایش‌های تخصصی در سطوح ملی و بین‌المللی در گرو رشد علمی دانشگاه است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محسن افشارچی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد برپایی هشتمین کنفرانس «ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران» در دانشگاه زنجان هستیم و این گونه کنفرانس‌ها بر اساس استانداردهای علمی خاص برگزار می‌شوند، به جرأت می‌توان گفت دانشگاه زنجان در زمره دانشگاه‌های کاملاً تخصصی قرار دارد.

وی افزود: از 25 تا 29 شهریورماه امسال نیز شاهد برگزاری یک کنفرانس بین‌المللی با همکاری دانشگاه روسیه و با موضوع «معدن، فرآوری مواد معدنی و محیط‌ زیست» در دانشگاه زنجان خواهیم بود.

رییس دانشگاه زنجان تاکید کرد: ورود جدی به فعالیت‌های علمی علاوه بر رشد این شاخص در فضای دانشگاهی موجب اثرگذاری مثبت بر زندگی عموم شهروندان به لحاظ بهره‌برداری از این دانش‌ها و تکنولوژی‌ها خواهد بود.

افشارچی با بیان اینکه دانشگاه زنجان به طور جدی تلاش بر رشد علمی دارد، گفت: طی دو سال گذشته شاهد رشد دو برابری اعضای هیات علمی این دانشگاه بودیم و طی امسال با بورسیه‌هایی که امسال وارد این دانشگاه خواهند شد، بیش از 400 نفر اعضای هیات علمی این دانشگاه هستند.

رییس دانشگاه زنجان همچنین در خصوص افزایش رشته‌های دوره دکتری این دانشگاه اظهار کرد: افزایش رشته‌های تحصیلی دوره دکتری این دانشگاه به 48 رشته نیز از دیگر شاخصه‌های رشد علمی این دانشگاه است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید