دانشگاه سمنان میزبان چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران شد

http://www.callforpapers.ir/چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران شهریور ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمدرضا صافی رئیس دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان هم به عنوان دبیر این کنفرانس انتخاب شد.

صافی طی یکسال گذشته با ارائه و چاپ 20 مقاله در کنفرانس های داخلی، خارجی و مجلات معتبر بین المللی از اعضای فعال دانشکده ریاضی است.

وی در مجمع عمومی اعضای انجمن ریاضی ایران که در جریان چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد از جامعه ریاضی کشور شامل، ریاضیدانان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دبیران ریاضی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای شرکت در چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

صافی با ارائه دو مقاله بعنوان نماینده انجمن ریاضی ایران در این کنفرانس شرکت کرده بود.

وی سطح علمی و اجرایی کنفرانس چهل و چهارم را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان با تکیه بر توانایی‌های خود میزبان خوبی برای کنفرانس آتی در سال آینده باشد.

صافی افزود: برگزاری کنفرانس‌ها و میزبانی چنین برنامه‌هایی موجب آشنایی جامعه علمی کشور با پتانسیل‌ها و توانایی‌های دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان شده و جذب دانشجویان مستعد در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز یکی دیگر از ثمرات آن خواهد بود.

همچنین دبیر انجمن ریاضی ایران در این مجمع از دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان به دلیل فعالیت‌های ویژه در یکسال گذشته در عرصه ریاضی کشور قدردانی کرد.

برگزاری سومین کنفرانس ریاضی مالی در بهمن ماه سال گذشته، برگزاری سی و هفتمین مسابقات ریاضی دانشجویان کشور در اردیبهشت ماه سال جاری، همکاری در برگزاری دوازدهمین کنفرانس آموزش ریاضی در سال گذشته، کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در سی و ششمین و سی و هفتمین مسابقات ریاضی و کسب رتبه ششم تیمی در مسابقات تحقیق در عملیات کشور از جمله نتایج و فعالیت‌های اخیر دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان است.

همچنین دانشکده ریاضی دانشگاه سمنان میزبان هشتمین کنفرانس بین‌المللی تحقیق در عملیات و چهل و پنجمین کنفرانس ریاضی ایران به ترتیب در اردیبهشت و شهریور ماه سال آینده خواهد بود.

هم اکنون دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان با داشتن 40 عضو هیات علمی ثابت و بالغ بر 900 دانشجو در مقاطع مختلف یکی از دانشکده‌های مطرح ریاضی کشور است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید