تمدید زمان دریافت طرح‌های پنجمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

http://www.callforpapers.ir/زمان دریافت طرح‌های پنجمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این جشنواره به همت صندوق پژوهش و فناوری توسعه صادرات شریف با همکاری مرکز کارآفرینی و مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف طی ماه‌های خرداد تا آذر سال 92 و به منظور اخذ طرح‌های کسب و کار و ایده‌های نوین و دانش بنیان و رتبه‌بندی آنها برگزار می‌شود.

به دنبال برگزاری موفق چهار جشنواره قبلی در این دانشگاه، دریافت طرح‌ها برای جشنواره‌ی پنجم با ابعاد گسترده‌تر و رویکرد ملی و سراسری با اهدافی نظیر آموزش و ارتقای توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه‌ریزی اجرایی، شناسایی و معرفی کارآفرینان جوان و ناشناخته، پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان و آشنایی صاحبان صنعت با ایده‌های جدید و خلاقانه و فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان جهت بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه‌گذاران از خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

جشنواره پنجم در محورهای متنوعی اعم از علوم فنی- مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه‌های مدیریتی، مالی و اقتصادی، فناوری‌های نوین بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی، علوم کشاورزی و منابع طبیعی و در چهار بخش شامل نگارش طرح تجاری(Business plan)، نگارش مدل کسب وکار (Business Model) برای اید‌ه‌های دانش بنیان و نوآورانه (Seed stage) و همچنین طرح کسب و کار شرکت‌های نوپا (Early stage) و شرکت‌های دانش بنیان توسعه یافته موفق در مرحله توسعه (Expansion stage) برگزار می‌شود و ضمنا در این دوره یک بخش ویژه تحت عنوان فضای مجازی خواهیم داشت که در این بخش طرح‌های مرتبط با فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 در این دوره جشنواره جوایز ارزنده و بسته‌های حمایتی متنوعی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است که شامل مواردی از قبیل هدایای نقدی، تسهیلات مالی ارزان قیمت، امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف، امکان سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه‌گذاران در طرح‌های برگزیده و … می‌توان اشاره کرد.

فرآیند اجرای این دوره از جشنواره بدین شکل است که متقاضیان و صاحبان ایده در گام اول طرح‌های خود را در قالب یک خلاصه مدیریتی 3-8 صفحه‌ای به دبیرخانه ارسال کرده و در گام بعدی برای برگزیدگان ضمن برگزاری کارگاه‌های آ‌موزشی، یک پشتیبان برای تدوین طرح کسب و کار اختصاص خواهد یافت. در مرحله بعدی طرح‌های نهایی در کمیته داوران ارزیابی شده و به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد.

در مراسم پایانی جشنواره نیز صاحبان طرح‌های برتر در حضور کمیته داوران و حضار اقدام به دفاع از طرح‌های خود کرده و در نهایت رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف تعیین و در همان روز اعلام خواهند شد.

زمان دریافت خلاصه مدیریت طرح‌ها تا 30 مهر ماه سال جاری است و علاقمندان برای اطراع از جزییات، برنامه‌ی زمان‌بندی و جوایز جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی www.sharifvc.ir یا http://bp.sharif.ir مراجعه یا با شماره 61975312 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید