پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر فرید نجفی اظهار کرد: با توجه به جایگاه مهم پژوهش و به استناد مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه برای چهارمین سال نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع Ph.D by Research اقدام می‌کند.

وی افزود: این دانشگاه در رشته علوم سلولی و مولکولی از بین دارندگان مدارک تحصیلی پزشکی عمومی و کارشناسی ارشد زیست‌شناسی در مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه کرمانشاه گفت: از واجدان شرایط درخواست می‌شود با مطالعه دقیق آئین‌نامه مربوطه و شرایط ورود به دوره که متن کامل آن در سایت دانشگاه علوم پزشکی به نشانی http://kums.ac.ir موجود است نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

وی مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۳۱ شهریورماه اعلام کرد و افزود: مدارک بایستی فقط از طریق پست پیشتاز به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید دکتر بهشتی، ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، واحد بین‌الملل، کدپستی ۶۷۱۴۶۷۳۱۵۹ ارسال کنند.

نجفی با اعلام شماره تلفن تماس ۸۳۶۷۳۳۳ جهت پاسخگویی گفت: به مدارکی که پس از مهلت مذکور ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید