برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی معاونت پژوهشی جهاد‌دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران

http://www.callforpapers.ir/مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی واحد لیزرپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از برگزاری سه دوره آموزشی در سه ماه دوم سال جاری خبر داد و گفت: این واحد در تابستان امسال کارگاه آموزشی درمان بیولوژیک، دوره آموزشی لیزرهای کم توان و کارگاه کاربردهای درمانی سم بوتولینیوم در تسکین درد را با هدف ارتقای سطح دانش و توانمندی پزشکان عمومی و پرستاران برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مهرانگیز توتونچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت‌های آموزشی واحد لیزر پزشکی در سه ماهه دوم سال جاری بیان کرد: این واحد به منظور افزایش آگاهی و توانمندی مخاطبان، اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در حوزه لیزرپزشکی کرده است که این دوره‌ها در قالب بیش از 150 ساعت طراحی شده و به دو صورت تئوری و عملی و با شرکت بیش از 60 تن از پزشکان عمومی و پرستاران در حال برگزاری است.

وی با تبیین جزئیات دوره‌های آموزشی برگزار شده، اظهار کرد: در کارگاه آموزشی درمان بیولوژیک زخم های مزمن که برای اولین بار توسط معاونت پژوهشی در 18 تیرماه سال جاری برگزار شد، مخاطبان با کلیات ترمیم زخم، کلیات PRP و استانداردهای FDA در فناوری PRP، طب مبتنی بر شواهد PRP در ترمیم زخم و کار عملی PRP آشنا شدند.

توتونچی درباره دیگر کارگاه‌های آموزشی افزود: در دوره آموزشی لیزرهای کم توان که با همکاری معاونت آموزشی این واحد از 13 تیرماه سال جاری آغاز شد شرکت‌کنندگان مباحث تئوری از جمله آشنایی با لیزر کم توان، فیزیوپاتولوژی ترمیم زخم و درد، کاربردهای لیزر کم توان در بیماری‌های پوست و … را فرا گرفتند.

وی همچنین از برگزاری کارگاه کاربرد درمانی سم بوتولینیوم خبر داد و گفت: در شهریور ماه امسال نیز کارگاهی با عنوان کاربرد درمانی سم بوتولینیوم در تسکین درد به مدت چهار روز برگزار خواهد شد که امیدواریم مخاطبان زیادی از آن بهره‌مند شوند.

مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی واحد لیزرپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به استادان و کادر مجرب آموزشی این واحد خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره‌ها استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در تدریس مباحث مطرح شده همکاری دارند.

توتونچی در پایان تصریح کرد: به فراگیران بعد از گذراندن دوره‌های تئوری و عملی و قبولی در آزمون پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید