دوره توانمندسازی سمن‌های حوزه علمی و پژوهشی برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دوره توانمندسازی سمن های جوانان در حوزه علمی و پژوهشی با حضور معاون ساماندهی امور جوان، 19 تا 22 شهریور ماه جاری به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این دوره به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و با حضور مسئولان، کارشناسان و نمایندگان 120 سمن مرتبط با حوزه علمی و پژوهشی، در راستای سیاست‌های هم افزایی و توانمندسازی سمن‌های جوانان و توسعه مشارکت آنان در عرصه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

دوره‌های توانمند سازی تخصصی سمن‌های جوانان با اهداف آموزش، ارتقای مهارت و ظرفیت سازی، فراهم آوردن بستری مناسب جهت هم فکری و هم اندیشی سمن‌های جوانان و زمینه سازی جهت ارتباطات مستمر و پایدار با هر یک از دبیران به منظور ارتقاء سطح آگاهی سمن‌های جوانان، طی 6 دوره و در حوزه‌های مختلف در سطح کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، از جمله کارگاه‌های تخصصی پیش بینی شده در دوره علمی و پژوهشی می توان به کارگاه تخصصی تسهیل کارگروهی، گارکاه پروژه و گزارش نویسی، کارگاه برنامه نویسی استراتژیک و عملیاتی، کارگاه تولید محتوای الکترونیکی و کارگاه ویژگی‌های خلاق یک سمن علمی و پژوهشی اشاره کرد.

بنابراین گزارش، ، تاکنون 4 دوره توانمندسازی سمن‌های جوانان در حوزه‌های سلامت و آسیب‌های اجتماعی، رسانه و فضای مجازی، گردشگری، حفظ میراث فرهنگی و محیط زیست و اشتغال و کارآفرینی در سطح کشور برگزار شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید