کنگره های بین‌المللی پزشکی تولیدمثل و سلول‌های بنیادی رویان آغاز شدند

http://www.callforpapers.ir/چهاردهمین کنگره بین‌المللی باروری و ناباروری، نهمین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و هشتمین همایش پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل «رویان» صبح امروز در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در کنگره‌های امسال دانشمندان و متخصصانی از 39 کشور جهان حضور دارند که در قالب سخنرانی و کارگاه به ارائه‌ی نظرات و دستاورد‌های خود در محورهای اصلی این کنگره‌ها می‌پردازند.

همزمان با آغاز این دو کنگره از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره تحقیقاتی بین‌المللی رویان نیز تقدیر شد.

در این دوره از جشنواره دکتر ملک‌حسین اسدی، دکتر اشرف معینی، دکتر آرمین توحیدی و دکتر حسین مزدرانی به عنوان برگزیدگان داخلی جشنواره انتخاب شدند.

هم چنین پروفسور پیر ری از فرانسه، آنتونیو یوسلی از ایتالیا، ماریانو بوفونه از آمریکا و پائولا پانینا بردیگنون برندگان بخش بین‌الملل این جشنواره هستند.

چهاردهمین جشنواره تحقیقاتی رویان 206 طرح تحقیقاتی دریافت کرده است که بیشترین شرکت کنندگان آن از کشور‌های چین، ایتالیا، آمریکا، هند، ایران و انگلستان هستند.

چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل نیز از میان 425 مقاله رسیده به دبیرخانه که بیشتر آنها مربوط به گروه‌های آندرولوژی و جنین‌شناسی بوده است 46 مقاله را به عنوان سخنرانی و 259 مقاله را به عنوان پوستر علمی پذیرفته است. از 224 مقاله رسیده به کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی نیز 22 مقاله برای سخنرانی و 137 مقاله برای پوستر علمی انتخاب شده‌اند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید