اولين آزمون جامع مديريت بحران در اصفهان برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/نخستين آزمون جامع ارزيابي و تاييد صلاحيت مربي مديريت بحران پنجشنبه 30 آبان ماه از ساعت 8 الي 12 در محل پژوهشگاه شاخص پژوه در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. اين آزمون در راستاي اخذ مجوز ارزيابي و رتبه بندي مجموعه هاي حقيقي و حقوقي فعال در زمينه مديريت بحران از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزارخواهد شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دكتر امير محمودزاده، رييس پژوهشگاه شاخص پژوه با اعلام اين خبر افزود: در راستاي تربيت مربي مديريت بحران و شناسايي و رتبه بندي متخصصان و مديران توانمند، پژوهشگران فعال در حوزه مديريت بحران هاي طبيعي در كشور، اين آزمون جامع نخستين بار در پژوهشگاه شاخص پژوه برگزار خواهد شد. در اين آزمون تخصصي، توانمندي هاي فني و اجرايي داوطلبان به شكل كمي و كيفي در حوزه مديريت بحران ارزيابي خواهد شد. گفتني است براي برگزيدگان و افراد نخست، جوايز ارزنده اي در نظر گرفته مي شود كه در آيين ويژه هفته پژوهش به نامبردگان تقديم خواهد شد.

علاقمندان براي ثبت نام و شركت در آزمون مي توانند رزومه و پيشينه علمي و تجربي خود را به نشاني پست الكترونيكي(رايانامه) ارسال كرده و براي دريافت هرگونه اطلاعات با تلفن 6701031-0311 تماس حاصل فرمايند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید