حضور 20 سخنران خارجی در چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل رویان

http://www.callforpapers.ir/به گفته دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل رویان 20 سخنران خارجی درباره موضوعات مختلف این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر انسیه شاهرخ تهرانی‌نژاد در نشست خبری پژوهشگاه رویان درباره محورهای این کنگره که روزهای 13 تا 15 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، گفت: برخی از محورهای اصلی کنگره چهاردهم، ناباروری زوجین، جنین‌شناسی و شبیه‌سازی، آندرولوژی، اپیدمیولوژی و بهداشت باروری، فیزیولوژی و ایمونولوژی باروری و روش‌های پیشرفته تشخیص و درمان ناباروری است که افزون بر سخنرانان و مهمانان داخلی 20 سخنران خارجی نیز پیرامون آنها سخنرانی خواهند کرد.

به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران 425 مقاله که بیشتر آنها مربوط به گروه‌های آندرولوژی و جنین شناسی بوده است به دبیرخانه کنگره ارسال شده و از این میان 46 مقاله برای سخنرانی و 259 مقاله برای ارائه پوستر انتخاب شده‌اند. 12 نفر از ارائه کنندگان مقالات علمی هم از کشورهای خارجی خواهند بود.

تهرانی‌نژاد درباره هشتمین سمینار پرستاری و مامایی در ناباروری نیز که در قالب کنگره پزشکی تولید مثل برگزار می‌شود، اظهار کرد: این سمینار به آموزش و ارائه اطلاعات به پرستاران و ماماها اختصاص دارد که در زمینه ناباروری قشر پرکار و پرمشغله‌ای هستند.

دبیر علمی چهاردهمین کنگره پزشکی تولید مثل اظهار کرد: محورهای اصلی سمینار پرستاری و مامایی علل شایع ناباروری، مراقبت‌های ویژه در ناباروری، شیوه‌های برخورد با زوج‌های ناباروری از جنبه‌های روانی، اجتماعی، پزشکی و عوامل تاثیرگذار بر موفقیت زوج‌های نابارور است.

کارگاه‌های چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل

به گفته تهرانی‌نژاد این کنگره همزمان چهار کارگاه جانبی را در محل پژوهشگاه رویان برگزار خواهد کرد.

«آنالیز سمن»، «تکنیک‌های پیشرفته انجماد شیشه‌ای با مدرسین خارجی از آمریکا و فرانسه»، «پیش کنگره دیدگاه‌های جدید در باب تحریک تخمک‌گذاری کنترل شده و جنین‌شناسی با مدرسین خارجی از دانمارک» و «سونوگرافی و کالر داپلر در نازایی توسط استادی از کرواسی» کارگاه‌های جانبی این کنگره خواهد بود.

کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل هر ساله از سوی پژوهشگاه رویان و همزمان با جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی این پژوهشگاه و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید