کرج، میزبان دومین همایش بین‌المللی کنه‌شناسی ایران

http://www.callforpapers.ir/دومین همایش بین‌المللی کنه‌شناسی ایران، هفتم شهریورماه امسال با حضور پژوهشگران و استادان خارجی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) علیرضا صبوری، رییس انجمن کنه‌شناسی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: این انجمن بین‌المللی برای کنه شناسانی است که داخل یا خارج از ایران زندگی می‌کنند، با این حال از هر کسی که علاقه‌مند به علم کنه شناسی است برای ترویج ارتباطات و همکاری میان کنه‌شناسان در ایران و سایر نقاط جهان دعوت شده است که به انجمن کنه‌شناسی ایران بپیوندند.

وی اظهار کرد: انجمن کنه‌شناسی ایران در حال حاضر دارای بیش از 70 عضو از ایران، ژاپن و هلند است و در آینده‌ای نزدیک کنه‌شناسان شاهد انتشار خبرنامه و مجله پژوهشی انجمن کنه‌شناسی خواهند بود.

صبوری تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همایش این انجمن امسال با محورهای تاکسونومی، کنه‌شناسی پزشکی و کنه‌های دام و طیور، بیولوژی، اکولوژی و رفتارشناسی، کنترل بیولوژیک و فیزیولوژی و سم‌شناسی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش سه روزه 110 محقق، استاد و دانشجو شرکت دارند که 15 نفر آنان از پژوهشگران و استادان برجسته کشورهای ایتالیا، اسپانیا، لهستان، هند، ترکیه، عراق و پاکستان هستند.

صبوری آشنایی بیشتر محققان، استادان و دانشجویان با اطلاعات روز دنیا و ایجاد زمینه همکاری‌های بیشتر را از مهم‌ترین اهداف این همایش برشمرد.

رییس انجمن کنه‌شناسی ایران تصریح کرد: در این همایش 115 مقاله ارائه خواهد شد که 15 مورد آن به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید