دانشگاه خوارزمی برای پردیس دانشگاهی دانشجوی تحصیلات تکمیلی می‌پذیرد

http://www.callforpapers.ir/معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به درخواست وزارت علوم به منظور افزایش ظرفیت جذب دانشجو و ممانعت از خروج دانشجویان از کشور ، اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس‌های دانشگاهی تهران و کرج می پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حکیمه دبیران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود در دوره‌های تحصیلات تکمیلی پردیس دانشگاهی تهران و کرج شرکت و از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.khu.ac.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در نیم سال گذشته از افزایش رشته‌های پردیس دانشگاهی تهران و کرج خبر داد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در ادامه با اعلام اینکه دانشگاه خوارزمی از مهر ماه امسال در مقطع دکتری در 9 دانشکده دانشجو می‌پذیرد، گفت: در حال حاضر دانشکده تربیت بدنی آماده پذیرش دانشجوی دکتری در رشته‌های مدیریت ورزش، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی،‌ فیزیولوژی و بیولوژی از مهرماه امسال است .

 

وی افزود: دانشگاه خوارزمی در دانشکده‌های فنی، فیزیک، علوم تربیتی و روان شناسی و علوم جغرافی،‌ ادبیات، شیمی، زیست شناسی و ریاضی نیز از مهر ماه امسال دانشجو دکتری می‌پذیرد.

دبیران با اشاره به مشکلات بودجه دانشگاه اظهار کرد: مشکل بودجه در تمام دانشگاه‌ها وجود دارد و اگر قرار باشد به علت کمبود بودجه اقدامی در دانشگاه انجام نشود، هیچ گاه دانشگاه از نظر علمی پیشرفت نمی‌کند و نمی‌توان قدمی را در جهت ارتقا سطح علمی آموزش عالی کشور برداشت.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به تلاش اساتید برای استفاده بهینه از امکانات موجود در دانشگاه اظهار کرد: اگر تمام اساتید دست در دست هم دهند و با هم همکاری کنند موضوع کمبود بودجه نمی‌تواند مانعی برای پیشرفت در زمینه علمی تلقی شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید