فراخوان مقاله نشریه IJISM در حوزه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی و علم‌سنجی

http://www.callforpapers.ir/مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برای شماره جدید نشریه علمی – پژوهشی انگلیسی زبان «علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات» فراخوان مقاله داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمدرضا قانع، مدیر مسؤول نشریه IJISM با اعلام این خبر، افزود: نشریه علمی پژوهشی «International Journal of Information Science and Management» که به زبان انگلیسی توسط مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری منتشر می‌شود، در نظر دارد شماره‌های یک و دوی خود در سال 2014 را به مقاله‌هایی که حاصل پژوهش محققان در حوزه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی و علم سنجی است، اختصاص دهد.

وی افزود: به همین منظور از تمامی پژوهشگران، صاحبنظران، استادان و دانشجویان دوره‌های عالی در زمینه‌های فوق‌الذکر دعوت می‌شود تا دستاوردهای بدیع و ارزشمند علمی خود را از طریق پست الکترونیکی ijism@ricest.ac.ir به نشریه IJISM ارسال کنند.

مجله IJIST) IJISM سابق) در سیزدهم آگوست سال 2008 توسط کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مجله دارای رتبه علمی – پژوهشی تصویب شد. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد کرد که عنوان این مجله از سال 2009 از مجله «علوم اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات» International Journal of Information Science and Technology به مجله «علوم اطلاع رسانی و مدیریت اطلاعات» (IJISM) تغییر یابد. این نشریه در ISC, EBSCO,SCOPUS DOAJ, Iran Journal, نمایه می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید