انتشار دو کتاب با موضوع بازاریابی و مدیریت

http://www.callforpapers.ir/کتاب‌های «چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب‌وکار» اثر پرویز درگی و «راهنمای مدیران در کانال توزیع» نوشته لیندا گرشلز،‌ ادوارد مارین و چاک وست و ترجمه و تألیف پرویز درگی و امیرحسین سرفرازیان منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «چهل گفتار پیرامون مدیریت و رهبری در کسب و کار» در چهار فصل با عنوان‌های «چالش‌های کنونی مدیران»، «سندرم اختلالات سازمانی»، «بینش‌های مدیریتی» و «ابزارهایی برای توانمندسازی مدیران» نوشته شده است.

این کتاب با 249 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 10هزار تومان از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

«راهنمای مدیران در کانال توزیع»

همچنین «راهنمای مدیران در کانال توزیع» در چهار فصل با عنوان‌های «مروری عملیاتی بر ساختار کانال توزیع»، «تصمیمات استراتژیک»، «مدیریت فعالیت‌ها و روابط جاری»، «طراحی و پیاده‌سازی سازمان توزیع مویرگی وابسته به تأمین‌کننده» نوشته شده است.

در بخشی از پیش‌گفتار کتاب آمده است: «با مطالعه کتاب راهنمای مدیران در کانال توزیع، شما به چارچوبی برای توسعه، اجرا، ارزیابی، و الگوبرداری استراتژی کانال توزیع دست خواهید یافت. با ترکیب دانش و تجارب ما در صنایع مختلف، کتابی را فراتر از خواندن تئوری‌ها و مفاهیم برای شما فراهم کرده‌ایم و کوشیده‌ایم فرایندی طرح کنیم که شما به عنوان مدیر بتوانید از آن استفاده کنید.»

این کتاب نیز با 448 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و قیمت 18هزار تومان از سوی نشر یادشده منتشر شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید