پذیرش دانشجویان ممتاز در رشته جدید مهندسی اطلاعات پزشکی دانشگاه امیرکبیر

http://www.callforpapers.ir/عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایجاد رشته جدید مهندسی اطلاعات پزشکی خبر داد و گفت: پذیرش در این رشته از مهرماه سال جاری از میان دانشجویان ممتاز صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر فرناز قاسمی از ایجاد رشته جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: این رشته جدیدی با نام «مهندسی اطلاعات پزشکی» است که در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این رشته از مهرماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد،‌اظهار کرد: این رشته تلفیقی از مهندسی پزشکی و فناوری اطلاعات است و به کاربر نحوه و روش پردازش اطلاعات را ارائه می‌دهد تا از این طریق اطلاعات مورد نیاز را استخراج کند.

قاسمی اضافه کرد: این فناوری جزو فناوری‌های به روز در دنیا است و کاربردهای فراوانی در حوزه‌های مهندسی و پزشکی دارد.

وی به بیان نحوه پذیرش دانشجو در این رشته پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ ریزی‌های انجام شده برای سال اول، پذیرش از میان دانشجویان ممتاز رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی و ریاضیات گرایش فناوری اطلاعات خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: این دسته از دانشجویان ممتاز با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه درخواست خود را ارائه می‌دهند و پس از بررسی درخواست و احراز ممتاز بودن آنها نسبت به پذیرش اقدام خواهد شد.

قاسمی تعداد دانشجویان پذیرش شده در این رشته را شش دانشجوی ممتاز ذکر و یادآور شد: پذیرش در این رشته در سال اول بدون آزمون ورودی است ولی از سال آینده پذیرش از طریق آزمون سازمان سنجش صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید