تمدید ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد تا 10 شهریور

http://www.callforpapers.ir/ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا 10 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر گفت: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند در رشته‌های بدون آزمون ثبت‌نام کنند یا موفق به انتخاب رشته‌های با آزمون این دانشگاه نشده‌اند، فرصت دارند تا 10 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار استرس و نگرانی نشوند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد افزود: داوطلبان رشته‌های با آزمون 20 رشته محل، داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بدون آزمون یک رشته محل و متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته 10 رشته محل را می‌توانند انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت‌ کنند.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد به داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند، توصیه کرد: علاوه بر انتخاب در رشته‌های با آزمون، برای ثبت‌نام در بدون آزمون نیز اقدام کنند تا شانس ادامه تحصیل آنها بیشتر شود.

رییس مرکز آزمون گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه‌شدن با هر سئوال یا ابهامی به سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سئوال خود را مطرح کنند یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند و همچنین تا پایان این تاریخ کارشناسان ستاد تلفنی نیز به صورت شبانه‌روزی در مرکز حضور دارند و پاسخگوی سئوالات داوطلبان هستند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید