ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

http://www.callforpapers.ir/مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: ‌بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام این دسته از داوطلبان از ساعت 16 امروز دوشنبه 28 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه سوم شهریورماه 92 پایان می‌یابد.

وی با اشاره به انتشار اطلاعیه سازمان سنجش کشور درباره شرایط و ضوابط پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 92 در سایت سازمان سنجش، گفت: همچنین این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش امروز دوشنبه 28 مردادماه نیز منتشر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص نحوه پذیرش در این دوره، گفت: پذیرش در دوره‏ کاردانی فنی و دوره‏ کاردانی حرفه‌ای مهرماه 1392 بر اساس معدل کل و نوع دیپلم با توجه به اولویت‌های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می‌شود و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید