دوره‌های تخصصی MBA برای مدیران فناوری اطلاعات کشور

http://www.callforpapers.ir/پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با هدف بهبود مدیریت، آگاهی از دانش مدیریت و ارتقای کیفی سطح مدیران فناوری اطلاعات کشور دوره‌های آموزشی MBA با گرایش فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محورهای اصلی این دوره آموزشی، افزایش مهارت و غنی‌سازی دانش مدیران و توانمند‌سازی نیروی ‌انسانی در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (فاوا) است که طبق استانداردهای مدارس کسب‌وکار بین‌المللی و توسط متخصصان MBA طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی‌نامه رسمی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می‌کنند و می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی در کنار دروس اصلی خود برای ارتقای سطح علمی شرکت داشته باشند.

فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها پس از برگزاری، نشست‌های سالانه خواهند داشت و می‌توانند از تجریبات 10 مدیر موفق فناوری اطلاعات ملی و بین‌المللی به عنوان استاد، برای مطالعه (Best Practices) بر روی موردهای قابل اجرا در ایران استفاده کنند.

مخاطبان اصلی این دوره که در مهرماه 1392 برگزار می‌شود، مدیران فناوری اطلاعات، مشاوران فناوری اطلاعات، کارشناسان ارشد فناوری اطلاعات و تمامی علاقه‌مندان به یادگیری و افزایش مهارت‌های مدیریتی هستند.

مدت دوره 400 ساعت شامل 300 ساعت دروس مدیریتی عمومی و تخصصی و 100 ساعت دروس تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات است که در محل پژوهشگاه فناوری علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبگاه پژوهشگاه مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید