آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت از 20 مرداد

http://www.callforpapers.ir/رییس پردیس دانشگاه علم و صنعت ایران از برگزاری آزمون دکتری پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت در 14 شهریورماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حمید احمدیان با اعلام این خبر، افزود: پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت ایران در نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392 (مهرماه 92) تحت نظارت سازمان سنجش و از طریق برگزاری آزمون اختصاصی و مصاحبه در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام آزمون دکتری از 20 مرداد ماه از طریق سایت اینترنتی ویژه ثبت‌نام دوره‌های‌ پردیس دانشگاهی به نشانی http://golestan.iust.ac.ir انجام می‌شود و آزمون روز پنجشنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.

رییس پردیس خودگردان دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شهریه دوره دکتری مطابق با تعرفه‌های مصوب هیات امنای دانشگاه تعیین شده و در مجموع هزینه دوره دکتری پردیس علم و صنعت حدود 50 میلیون تومان تمام می‌شود.

وی افزود: مدرک تحصیلی دانش آموختگان تحت نام دانشگاه علم و صنعت ایران و با قید عبارت “پردیس دانشگاهی” صادر می‌شود.

احمدیان تاکید کرد: وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد، مگر در صورتی که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان در یک رشته، دانشگاه از پذیرش دانشجو در آن رشته صرف نظر کند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید