پذیرش یکصد مقاله در ششمین همایش سراسری تازه‌های غدد و متابولیسم کودکان

http://www.callforpapers.ir/بیش از 100 مقاله در ششمین همایش سراسری تازه های غدد و متابولیسم کودکان که سی‌ام تا یکم مرداد ماه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود پذیرفته شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دبیر ششمین همایش سراسری تازه های غدد و متابولیسم کودکان اظهار داشت :این تعداد مقاله در محورهای اختلالات رشد و بلوغ ، اخلاق پزشکی در بلوغ و تعیین جنسیت ، دیابت در کودکان و افق های جدیددر درمان بیماریهای متابولیک ارثی پذیرفته و در قالب سخنرانی و پوستر در مدت زمان برگزاری همایش ارائه می شود .

دکتر نصرت قائمی با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقاله به این کنگره به اتمام رسیده است خاطر نشان کرد :‌پزشکان متخصص و فوق متخصص ، صاحبنظران و دانشمندان سراسر کشور تا زمان برگزاری کنگره مهلت دارند نسبت به نام نویسی اقدام کنند .

وی تاکید کرد:‌ این همایش برای گروههای هدف فوق متخصصین ایمنولوژی و آلرژی اطفال، قلب اطفال، عفونی اطفال، گوارش اطفال، اعصاب اطفال، خون و سرطان اطفال، غدد درون ریز و متابولیسم، کلیه اطفال و جراحی اطفال و گروه متخصصین بیماریهای داخلی،‌ بیماریهای کودکان، زنان و زایمان، دکترای ژنتیک انسانی، علوم تغذیه، علوم آزمایشگاهی، پزشکان عمومی و چندین رشته کارشناسی ارشد مرتبط دارای امتیاز آموزشی است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اطلاع رسانی همایش به نشانی http://www.mums.ac.ir/6icpe مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید