ثبت نام در کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان توسط نرم افزار DesignBuilder

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی شبیه سازی انرژی ساختمان توسط نرم افزار DesignBuilder، نهم لغایت یازدهم شهریورماه 1392 درگروه فنی مهندسی توسط شرکت مهندسین مشاور آرشیدز در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این نرم‌افزار برای مدل‌سازی ساختمان از جنبه‌های مختلف مثل فیزیک ساختمان (مصالح ساختمانی)، معماری ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، سیستم روشنایی و غیره کاربرد داشته و قابلیت مدل‌سازی همه جنبه‌های ساختمان را دارد. بجز مدل‌سازی بار گرمایشی و سرمایشی ساختمان، مصارف مختلف انرژی ساختمان از قبیل مصرف انرژی گرمایشی، سرمایشی، روشنایی، لوازم خانگی، آب گرم مصرفی و غیره را بصورت دینامیک مدل‌سازی می‌نماید. این نرم‌افزار همچنین قابلیت محاسبه میزان روشنایی روز و حتی مدل‌سازی CFD را دارد. از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار DesignBuilder مدل‌سازی تهویه طبیعی و مکانیکی، محاسبه آسایش حرارتی در فضاهای داخلی ساختمان، میزان اتلاف و دریافت انرژی از عناصر مختلف ساختمان می‌باشد. نتایج مدل‌سازی‌ها همچنین برای کل سال، برای ماه‌های مختلف و نیز بصورت روزانه و ساعتی قابل استخراج می‌باشد. نتایج همه مدل‌سازی‌ها همچنین برای کل ساختمان، طبقات مختلف و نیز تک فضاهای ساختمان قابل استخراج است. از قابلیت‌های خاص این نرم‌افزار امکان استخراج نتایج مدل‌سازی بصورت دیاگرام و یا فایل‌های اکسل بوده که می‌تواند برای تجزیه و تحلیل‌های بعدی استفاده گردد.

دوره جدید مدلسازی انرژی با این نرم‌افزار توسط دکتر فرشاد نصراللهی، پست دکترای انرژی و معماری و مدرس دانشگاه فنی برلین و نماینده رسمی شرکت دیزاین بیلدر در ایران برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایند.

تلفن تماس با دبیرخانه: 09130018892
آدرس سایت: www.enef.co
آدرس ایمیل: designbuilder@enef.co

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید