انتشار نسخه الکترونیکی نشریه تخصصی دانشگاه صنعت نفت

http://www.callforpapers.ir/نسخه الکترونیکی دومین شماره نشریه تخصصی دانشگاه صنعت‌ نفت با عنوان «International journal of Oil & Gas Science & Technology» منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر قاسم زرگر، معاون پژوهشی دانشگاه صنعت‌ نفت در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر امکان مشاهده مقالات این شماره به صورت آنلاین از طریق سایت مجله به نشانی اینترنتی http://ijogst.put.ac.ir فراهم است.

وی با اشاره به انتشار نخستین شماره این مجله در سال گذشته اظهار کرد: فعالیت‌های لازم جهت اخذ رتبه علمی‌پژوهشی برای این مجله از نیمه دوم سال گذشته با انتشار شماره نخست آن آغاز شده است.

زرگر با بیان این‌که در حال حاضر شماره دوم نشریه زیر چاپ است، خاطرنشان کرد: مجله از شماره سوم رتبه علمی‌پژوهشی دریافت می‌کند؛ شماره سوم نشریه تا یک ماه آینده منتشر می‌شود و پس از آن با کسب رتبه علمی‌پژوهشی مجله، دانشگاه صاحب یک نشریه تخصصی می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعت‌ نفت تصریح کرد: «International journal of Oil & Gas Science & Technology» نخستین مجله تخصصی دانشگاه است و به زبان انگلیسی منشر می‌شود، همچنین اعضای هیأت تحریریه این نشریه متشکل از اعضای هیأت‌ علمی دانشگاه و استادان دانشگاه‌های تهران و صنعتی اصفهان هستند.

زرگر افزود: این مجله به‌ صورت فصلنامه و هر سال در قالب چهار شماره منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید