سی و دومین نشست علمی باشگاه نجوم برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/سی و دومین نشست علمی باشگاه نجوم، دوم مرداد ماه امسال با حضور جمعی از منجمان نوجوان، جوان و آماتور کشور در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در برنامه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی خود موضوع گسترش آموزش‌های کاربردی نجوم را در اولویت قرار داده و با تشکیل باشگاه نجوم ضمن تعمیق و توسعه این دانش جذاب و کارآمد را به دیگر نقاط شهر منتقل کرده است تا عموم علاقه‌مندان فرصت آشنایی با راز‌های آسمان را پیدا کنند.

سخنرانی ویژه این برنامه با موضوع «ماه و نگاه» توسط وحید کوهزاد (مدرس نجوم) به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. دومین سخنران این برنامه، حسن باقری، مدرس نجوم است که سخنرانی خود را با موضوع «تاریخ علم نجوم» به مخاطبان برنامه ارائه می‌دهد.

ارائه رخدادهای آسمانی مرداد ماه، نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به نفرات برتر از دیگر برنامه‌های این نشست علمی است.

این برنامه از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و با رصد اجرام قابل رؤیت در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعت 21 دقیقه به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت در این باشگاه و حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی(عرفات)، شماره 22، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید