نمایه مجله بین‌المللی آنالیز غیرخطی دانشگاه سمنان در پایگاه علمی آمریکا

http://www.callforpapers.ir/معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان از قرار گرفتن مجله بین‌المللی «آنالیز غیر خطی و کاربردهای آن» در لیست مجلات معتبر MathSciNet و نمایه شدن آن در پایگاه Mathematical Reviews خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سیف‌الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: پایگاه فوق وابسته به انجمن ریاضی آمریکاست و از مهمترین پایگاه‌ها برای مجلات ریاضی محسوب می‌شود.

سعدالدین با اشاره به اینکه مجله بین‌المللی «آنالیز غیرخطی و کاربردهای آن» از سال 2010 میلادی با سردبیری دکتر مجید اسحقی گرجی از استادان جوان دانشگاه سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در هر سال دو شماره از این مجله به صورت الکترونیکی و به زبان انگلیسی چاپ می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه این مجله از کشورهای مختلف مقالات تخصصی دریافت می‌کند، اظهار کرد: تاکنون دانشمندان و محققان برجسته آنالیز غیرخطی بیش از 18 کشور مطرح دنیا در این مجله آخرین دستاوردهای تحقیقاتی خود را به چاپ رسانده‌اند.

سعدالدین گفت: هیأت تحریریه این مجله از بیست کشور مختلف دنیا با این مجله الکترونیکی همکاری می‌کنند و مقالات چاپ شده در این مجله در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله ISI و Scopus جزو پر استنادترین مقالات محسوب می‌شوند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید