ثبت‌نام آزمون آیلتس دانشگاه آزاد آغاز شد

http://www.callforpapers.ir/رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک و جنرال از امروز آغاز شد و تا روز پنجشنبه سوم مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند در دو ماژول آکادمیک و جنرال ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: این ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و علاقه‌مندان باید از طریق وب سایت ielts.iauset.com برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون آیلتس در روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در تهران، اظهارکرد: داوطلبان باید در روز آزمون به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303، مراجعه کنند.

وی در خصوص تغییر ماژول‌ها، تاکید کرد: پس از ثبت‌نام قطعی اینترنتی، امکان تغییر ماژول‌ها از جنرال به آکادمیک و یا بالعکس امکان پذیر نخواهد بود، بنابراین علاقه‌مندان از ابتدا با اطمینان قطعی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، ضمن اینکه بعد از ثبت‌نام، امکان تغییر زمان آزمون به آزمون‌های آینده میسر نمی‌باشد.

اقبالی در ادامه گفت: مرکز آزمون در تلاش است تا آزمون آیلتس در شهرهای مختلف کشور برگزار شود تا متقاضیان برای شرکت در این آزمون دغدغه صرف هزینه و وقت جهت مراجعه به تهران را نداشته باشند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید