برگزاری کارگاه کشوری ارزشیابی برنامه پیشرفته در علوم‌پزشکی تهران

http://www.callforpapers.ir/کارگاه کشوری «ارزشیابی برنامه پیشرفته» از فردا 26 تا 31 مردادماه در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در ادامه برگزاری کارگاه‌های کشوری که از سال 91 در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد،‌ اولین کارگاه از مجموعه کارگاه‌های کشوری سال 92 با عنوان کارگاه پنج‌روزه‌ «ارزشیابی برنامه پیشرفته» از 26 تا 31 مرداد ماه سال جاری در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش،‌ در این کارگاه پنج روزه، بعد از ارایه‌ مبانی ارزشیابی برنامه و رویکردهای مختلف به آن، شرکت‌کنندگان با مراحل ارزشیابی برنامه و ملاحظات اجرایی و اخلاقی آن به صورت عملی آشنا می‌شوند.

ارائه معرفی‌نامه‌ دفتر توسعه آموزش دانشکده یا بیمارستان محل خدمت توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای شرکت در کارگاه کافی است و وجهی برای ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

شرایط ثبت‌نام در سایت مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه به نشانی اینترنتی http://edc.tums.ac.ir/content/?contentID=455 ارایه شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارگاه و سایر برنامه‌های توانمند سازی مرکز مطالعات می‌توانند به نشانی اینترنتی edctums@tums.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید