تسهیلات جدید وزارت علوم برای استخدام متخصصان داخل و خارج کشور

http://www.callforpapers.ir/رییس مرکز جذب وزارت علوم از در نظر گرفتن تسهیلاتی در فرآیند جذب برای متخصصان داخل و خارج از کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محمدرضا مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباه متخصصان ایرانی خارج از کشور، گفت:‌ متخصصانی که قصه بازگشت به کشور و عضویت در هیات علمی را دارند، در صورت نیاز و تشخیص دانشگاه‌ها می‌توانند حکم یکساله دریافت کنند.

وی افزود: در صورتی که دانشگاهی احساس کند که نیاز ضروری به یک متخصص دارد، می‌تواند بلافاصله برای او حکم یکساله صادر کند و فرآیند جذب فرد پس از شروع بکار او طی شود.

به گفته مردانی تسهیلات مذکور برای متخصصان ایرانی که در فراخوان جذب شرکت می‌کنند نیز وجود دارد و در صورتی که دانشگاه احساس کند به فرد مورد نظر نیاز و یا فرد دارای اولویت است، می‌تواند حکم یکساله برای او صادر کند.

وی با اشاره به حجم زیاد تقاضای جذب در برخی دانشگاه‌ها، تصریح کرد: تسهیلات مذکور به این دلیل در نظر گرفته شده که ثبت‌نام در برخی دانشگاه‌ها با حجم بالا همراه بوده و بررسی سوابق و فرآیند جذب زمان بر است، بنابراین به هیات‌ها اجازه داده شده که برای برخی افراد حکم یکساله صادر کنند.

مردانی خاطرنشان کرد: مزیت صدور این حکم این است که از زمان صدور حکم سوابق فرد آغاز خواهد شد و آن یکسال نیز جزو سابقه کاری فرد در نظر گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید