فراخوان هشتمين جشنواره برترين‌هاي فناوري‌نانو

http://www.callforpapers.ir/ستاد ويژه توسعه فناوري نانو اعلام كرد: علاقمندان به شركت در هشتمين جشنواره برترين هاي نانو حداكثر تا ۲۷ تير فرصت دارند تا مدارك تكميلي خود را به اين ستاد ارسال كنند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پيرو فراخوان هشتمين جشنواره برترين‌هاي فناوري‌نانو در تاريخ ۷ ارديبهشت‌ ۱۳۹۲ صفحه امتيازدهي مربوط به بخش ارزيابي متخصصان جشنواره برترين‌هاي ‏فناوري نانو، در صفحه كارتابل كاربران، راه‌اندازي شد.
‏افراد مي‌توانند با مراجعه به اين صفحه، اطلاعات امتيازدهي خود را بررسي نمايند و در صورت عدم ‏ارسال مدارك تاكنون، حداكثر تا ۲۷ تير ماه، نسبت به ارسال مدارك خود به ستاد اقدام كنند. ‏
طبق اعلام ستاد ويژه توسعه فناوري نانو، اين تاريخ آخرين مهلت دريافت مدارك بوده و پس از آن مدركي براي شركت در ‏جشنواره برترين‌هاي فناوري نانو پذيرفته نخواهد شد.
ستاد ويژه توسعه فناوري نانو، همه ساله نهادها و متخصصان فعال در حوز? اين فناوري ‏را ارزيابي و برگزيدگان ‏را در جشنوار? برترين‌هاي فناوري نانو معرفي و از آنها تقدير مي‌كند.
از سال ‏‏۱۳۸۵ تاكنون هفت دوره از اين ‏جشنواره برگزار شده است و ستاد نانو در نظر دارد، امسال ‏هشتمين دوره از اين جشنواره را برگزار نمايد‎.‎
تمامي متخصصان فعال در زمينه فناوري ‌نانو كه دستاوردي در سال ۱۳۹۱ دارند، ‏مي‌توانند با ارسال مدارك و مستندات مربوطه، در اين ارزيابي شركت نمايند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید