برگزاری جشنواره پایان‌نامه‌های برتر قرآنی در ماه مبارک رمضان

http://www.callforpapers.ir/دوازدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی دانشجویان کشور در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر جلیل دارا، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره پایان‌نامه‌های قرآنی هر ساله به منظور گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن کریم و ارج نهادن به تلاش‌های علمی و پژوهشی دانشجویان در حوزه‌های مختلف علوم و فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره مختص پایان‌نامه‌های مرتبط با قرآن در حوزه‌های پژوهشی، تحلیلی و توصیفی-آموزشی است و تمام فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیر دولتی است و افرادی که از پایان‌نامه خود طی 2 سال گذشته دفاع کرده‌اند، می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

دارا خاطرنشان کرد: فراخوان ارسال آثار از اوایل خرداد ماه به معاونت فرهنگی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ابلاغ شده و دانشجویان تا 18 تیر ماه امسال مهلت داشتنند تا پایان‌نامه‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته پایانی ماه مبارک رمضان افزود: داوری پایان‌نامه‌های ارسال شده به دبیرخانه آغاز شده و از نفرات برتر در هر مقطع تحصیلی با اهدای جوایز تقدیر بعمل می‌آید.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید