سیزدهمین دوره تدبیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران

http://www.callforpapers.ir/سیزدهمین دوره شش‌ روزۀ «تدبیر» ویژه اعضای هیات علمی غیربالینی با بیش از 10 سال سابقه خدمت در دانشگاه از 2 تا 7 شهریورماه 1392 در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دوره «تدبیر» یکی از برنامه‌های دوره‌ای واحد توانمندسازی مدرسین است که با هدف مرور محورهای اصلی آموزش پزشکی برای اعضای هیات علمی با بیش از 10 سال سابقه خدمت در دانشگاه برگزار می‌شود.

طبق این گزارش، در سال 1392 چهار دوره تدبیر برگزار خواهد شد که دو دوره‌ به اعضای هیات علمی بالینی و دو دوره به اعضای هیات علمی غیربالینی اختصاص دارد.

سیزدهمین دوره «تدبیر» ویژه اعضای هیات علمی غیربالینی از دوم تا هفتم شهریور ماه سال جاری در مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است،‌ شرکت در این دوره برای اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای امتیاز بازآموزی و بدون پرداخت هزینه است.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند درخواست خود را از طریق نشانی ایمیل edctums@tums.ac.ir به مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه ارسال کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید