فراخوان اولین کنگره بین المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی

http://www.callforpapers.ir/اولین  کنگره بین المللی و ششمین همایش یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی، 1 تا 3 آبان  1392 توسط قطب علمي آموزش الكترونيكي و با همکاری دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هدف از برگزاری این کنگره، ارتقاء سطح دانش و آگاهی و توسعه کیفیت یادگیری الکترونیکی، ارائه مبانی نظری و یافته‌های علمی در این حوزه، بحث و بررسی چالش‌های پیاده‌سازی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها بخصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی و ارائه آخرین نوآوری‌ها می‌باشد.

توانمندسازی مشتاقان یادگیری الکترونیکی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف در حوزه طراحی دوره و محتوای الکترونیکی جهت فرهنگ‌سازی و گسترش آن از دیگر اهداف این کنگره محسوب می‌گردد.

از کلیه صاحب نظران، اساتید و دانشجویان علاقه مند دعوت می گردد جهت ارائه اصل مقالات ارزشمند خود تا 1  مرداد ماه با توجه به اهداف و محورهای کنگره اقدام نمایند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این کنگره به پایگاه اطلاع رسانی آن مراجعه نمایند.

از اصلی ترین محورهای کنگره بدین موارد می توان اشاره کرد:

  • مدیریت و رهبری یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی

الگوهای مدیریت آموزشی در نظام های یادگیری الکترونیکی

برنامه‌ریزی استراتژیک موسسات یادگیری الکترونیکی

یادگیری الکترونیکی و جهانی شدن

  • کاربرد شیوه ها و فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی

 کاربردهای وب 2، وب 3و …. در آموزش دانشگاهی
 پیاده‌سازی یادگیری همراه در توسعه آموزش
 محاسبات ابری شبکه ای در یادگیری الکترونیکی

  • طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی و تولید محتوا

 طراحی و توسعه محتوای الکترونیکی
 طراحی و توسعه یادگیری ترکیبی
 طراحی محیط یادگیری فعال

  • جنبه های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت

 قوانین و مقررات یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت 
 جنبه های اقتصادی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت 
 مشکلات، چالش ها و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی یادگیری الکترونیکی در نظام سلامت

  • توسعه آموزش های الکترونیکی ضمن خدمت، آموزش های مداوم و خدمات شهری

 کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه بهداشت و سلامت
 یادگیری الکترونیکی در توسعه مداوم حرفه ای
 یادگیری الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت و…

  • ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی

 ارزشیابی محیط یادگیری الکترونیکی
 ارزشیابی مدرس دوره های الکترونیکی
 ارزشیابی یادگیرنده و شیوه‌های آن در محیط یادگیری الکترونیکی و…

[اطلاعات کامل کنفرانس]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید