فراخوان پنجمین جشنواره داستان‌نویسی کودک، نوجوان و جوان

http://www.callforpapers.ir/فراخوان پنجمین دوره از جشنواره داستان‌نویسی و تصویرگری در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) انتشارات علمي و فرهنگي به منظور رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان، پنجمین جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان را برگزار می‌كند.

بر اساس متن فراخوان این جشنواره موضوع داستان‌های شرکت داده شده در این جشنواره با موضوع آزاد و در محدوده سنی كودك، نوجوان و جوان باشد. همچنین آثار ارسالی، بايد خوانا، بر روی كاغذ يك رو و تايپ شده باشد.

بر اساس این فراخوان شرايط سنی برای نويسندگان به منظور شرکت در این جشنواره وجود ندارد، ولی آثار ارسالی نبايد قبلاً چاپ شده باشد.

مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه سالجاری بوده و آثار ارسالی نیز، عودت داده نخواهد شد.

نویسندگان متقاضی حضور در اين مسابقه بايد به همراه آثار، مشخصات كامل نويسنده شامل نام و نام خانوادگي، تحصيلات، تاريخ تولد، محل تولد، شغل، نشاني و شماره تلفن روی كاغذی مجزا ثبت و با پست سفارشی به آدرس تهران، خيابان آفريقا، چهارراه شهيد حقانی، پلاك 25، انتشارات علمی و فرهنگی، بخش مسابقه داستان‌نويسی واحد كودك، نوجوان و جوان ارسال کنند.

گفتنی است پس از برگزاری جشنواره و انتخاب داستان‌های برگزیده، در ادامه آن، جشنواره تصویرگری برای داستانهای برگزیده برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاوه بر آن، داستانهای برگزیده در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید