اهدای جایزه «دکتر کاظمی آشتیانی» به محققان برتر بیوتکنولوژی

http://www.callforpapers.ir/هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی ایران، 15 تا 17 تیرماه امسال در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ، انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و انجمن ایمنی زیستی و مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران جهت توسعه علم و فناوری‌های نوین در کشور، هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی را با اهداف و زمینه‌های تخصصی به طور همزمان برگزار می‌کند.

اهدای جایزه ملی «دکتر کاظمی آشتیانی» به محققان برتر حوزه بیوتکنولوژی و انتخاب چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی و دانشور برتر جوان در بیوتکنولوژی از جمله برنامه‌های جنبی انجمن بیوتکنولوژی کشور در این دو همایش ملی است.

«بیوتکنولوژی گیاهی؛ زمینه‌های مهندسی ژنتیک، کاربرد میکروبیولوژی در کشاورزی، کشت بافت، ژنومیکس گیاهی و…»، «بیوتکنولوژی پزشکی»، «بیوتکنولوژی دارویی و صنایع غذایی»، «بیوتکنولوژی جانوری، دام و آبزیان»، «بیوانفورماتیک زیست سامانه‌ها و زیست مصنوع‌ها»، «نانوبیوتکنولوژی»، «ایمنی زیستی»، «بیوتکنولوژی صنعت و معدن»، «بیوتکنولوژی محیط زیست»،‌«بیوتکنولوژی ریز سازواره‌ها (ویروسها، باکتریها، قارچها و …)»، «زیرساختها، سیاست گذاری و نقش مراکز مدیریتی و تصمیم سازی در توسعه بیوتکنولوژی» و «مباحث اخلاقی، حقوقی و فقهی در بیوتکنولوژی» از جمله حوزه‌های تخصصی مورد بررسی در این دو همایش ملی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://biotechcongress.ir مراجعه کرده و یا با تلفکس 81032223 و 09357744610 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید