آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی SID در تابستان 1392

http://www.callforpapers.ir/سرپرست مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی از برگزاری هفت عنوان کارگاه آموزشی تخصصی توسط این مرکز در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) احمد قاضی زاهدی با بیان این خبر افزود: با توجه به فراغت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در فصل تابستان و فراهم بودن زمان مناسب در جهت دانش‌افزایی، 7 عنوان کارگاه آموزشی با موضوعات متنوع علمی و تخصصی در تابستان 1392 توسط مرکز اطلاعات علمی برگزار خواهد شد که برای نخستین بار برنامه 3 ماهه این کارگاه‌ها از طریق تارگاه SID ارائه شده است.

قاضی زاهدی ادامه داد: این کارگاه‌ها با توجه به استقبال مخاطبان و نیازسنجی از جامعه علمی تدوین و برنامه‌ریزی شده است و علاقمندان می‌توانند با توجه به زمان ارائه شده از قبل برنامه‌ریزی کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی افزود: علاوه بر دوره‌های آموزشی که قبلا برگزار شده است، دو دوره آموزشی جدید با موضوع آشنایی با نحوه نگارش پایان‌نامه و همچنین آشنایی با نحوه پروپوزال نویسی نیز به فهرست کارگاه‌های این مرکز اضافه شده که البته در آینده دوره‌های جدید دیگری نیز افزوده خواهد شد.

قاضی زاهدی تشریح کرد: برای افرادی که متقاضی شرکت در 3 کارگاه آموزشی یا بیشتر در این مقطع زمانی باشند 30 درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود؛ ضمن آنکه همکاران جهاد دانشگاهی نیز از 30 درصد تخفیف ویژه بهره مند خواهند بود.

قاضی زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه‌های فصل تابستان محدود به این برنامه نبوده و در طول این مدت دوره‌های آموزشی جدیدی با اعلام قبلی به این تقویم آموزشی افزوده خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید