پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

http://www.callforpapers.ir/رییس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه براساس مصوبه دانشگاه باید 25 درصد برنامه‌های درسی به صورت مجازی آموزش داده شود، گفت: این دانشکده از مهر ماه در رشته‌های ارشد کتابداری و اطلاع رسانی الکترونیک حدود 20 دانشجو را به صورت مجازی می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حسین درگاهی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه آموزش مجازی یکی از آموزش‌های مهم در سطح دنیاست، اظهارداشت: در دیگر کشورها زیر ساخت‌های مناسب از لحاظ فرهنگی و فنی فراهم شده است و توانسته موفقیت زیادی در آموزش‌های مجازی کسب کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران برای آموزش مجازی شرایط مناسبی از نظر فنی، تکنولوژی و پهنای باند و نرم افزار فراهم کرده است، افزود: این نوع آموزش در ایران سابقه طولانی ندارد، اما با اطلاع رسانی و تغییرات فرهنگی که ایجاد شده است، علاقه متقاضیان به انجام این آموزش‌ها در حال تقویت شدن است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده پیراپزشکی از مهرماه امسال به صورت مجازی در رشته کتابداری و اطلاع رسانی الکترونیک دانشجو می‌پذیرد، افزود: بعد از اعلام نتایج کتبی و انجام مصاحبه در مقطع کارشناسی ارشد حدود 20 دانشجو پذیرش خواهد شد.

درگاهی همچنین در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها، اظهارکرد: بخشی از آموزش کاملا به صورت مجازی و بخش دیگر جهت هماهنگی بیشتر بین اساتید و دانشجو به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید