«تجارت فردا»ی 46 و گفت‌و‌گوی ویژه با استاد ایرانی دانشگاه ویرجینیا تک آمریک

http://www.callforpapers.ir/چهل و ششمین شماره هفته نامه «تجارت فردا» با مطالب مفصلی درباره دولت آینده حسن روحانی روی کیوسک روزنامه فروشی‌ها آمده است.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این شماره در پرونده «دوراهی روحانی» این سوال مطرح شده است که: «رییس‌جمهور جدید امید فرودستان است یا کلیددار فرادستان؟» گفت‌و‌گوی ویژه اختصاصی این شماره با استاد ایرانی دانشگاه ویرجینیا تک آمریکا دکتر جواد صالحی اصفهانی انجام شده است. همچنین در این شماره مطلب جالبی درباره 110 سالگی کمپانی هارلی دیویدسون با عنوان «برند 110 ساله» نوشته شده است. در این شماره همچنین مطلبی هم درباره نوسان اخیر بازار ارز با عنوان «شوک رعب‌آور دلار: آیا حباب بازار ارز در حال ترکیدن است؟» به رشته تحریر درآمده است. بازار مسکن از جمله سوژه‌هایی است که در این شماره با مطلب «خانه به خانه:نگاه جامعه شناختی به بازار مسکن» آمده است. درباره جنجال شنود مکالمات تلفنی در آمریکا هم مطلب «دولت فالگوش» در این شماره نوشته شده است.
تجارت فردا با سردبیری محمد طاهری و با قیمت 5000 تومان هر هفته شنبه‌ها در اختیار علاقه‌مندان مباحث مهم اقتصادی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید