سومین فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع PhD دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان

http://www.callforpapers.ir/مدیر گروه دکترای تخصصی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سومین فراخوان پذیرش دانشجوی PhِِِD By Research جهت مراکز تحقیقاتی اعتباربخشی‌ شده خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) نادر پسته‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع PhD تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد و امکان تمدید این زمان تا ۱۰ مرداد ماه نیز است بنابراین متقاضیان باید مدارک خود را تا این تاریخ به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال کنند.

وی افزود: حداقل مدرک قابل قبول برای ثبت‌نام، کارشناسی‌ارشد و پزشکی عمومی خواهد بود و از افرادی که حداقل دارای دو مقاله ارایه ‌شده در ISI و مسلط به زبان بین‌المللی انگلیسی باشند، ثبت نام به عمل می‌آید.

مدیر گروه دکترای تخصصی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه‌ داد: پذیرش دانشجو در ۱۱ مرکز تحقیقاتی از قبیل قلب و عروق، مدیریت اقتصاد و سلامت، غدد و متابولیسم، علوم دارویی، علوم رفتاری، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، علوم دندان‌پزشکی، بیماری‌های پوست و سالک، فیزیولوژی، ایمپلنت دندانی و مواد دندانی صورت می‌گیرد.

پسته‌چیان با بیان اینکه در دو فراخوان قبل حدود ۱۲ مرکز تحقیقاتی فعال شده و ۲۴ دانشجو به فعالیت در این مراکز پرداخته‌اند، خاطرنشان‌کرد: در فراخوان سوم ۳۵ دانشجو در ۱۱ مرکز تحقیقاتی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مصاحبه علمی استادمحور است، تصریح‌کرد: در روش استاد محور، استاد نظر نهایی برای پذیرش دانشجو را اعلام خواهدکرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت اینترنتی www.mui.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید