انتشار بیش از هزار مقاله محققان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در پایگاه‌های علمی

http://www.callforpapers.ir/به همت محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک سال گذشته بیش از یک هزار مقاله در پایگاه‌های ملی و بین‌المللی به چاپ رسیده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محسن تفقدی، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه این میزان نسبت به سال قبل از آن 20 درصد رشد یافته است، گفت:‌ این تعداد مقاله در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله ISI، pubmed،scopus نمایه شده و در دیگر مجلات داخلی کشور به چاپ رسیده است.

تفقدی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و 100 طرح تحقیقاتی نیز برای اجرا در شورای پژوهشی دانشگاه به تصویب رسید، خاطرنشان کرد:‌ با تلاش اعضای هیات علمی و محققان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نوامبر 2012 توانست در حوزه پزشکی بالینی و تمام گرایش‌های علوم به جمع یک درصد برتر دانشگاه‌های جهان راه یابد.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه‌بندی‌های جهانی تصریح کرد:‌ درحال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی ESI رتبه ششم کشوری، در رتبه بندی وبومتریک رتبه پنجم کشوری، جایگاه دوم در بین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در رتبه بندی جهانی 4ICU (جولای 2012)، رتبه ششم دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور در نظام رتبه بندی Simago Institutions Ranking در سال 2012 را داراست.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید