حمایت از پایان نامه های ارشد و دکتری در حوزه فضای مجازی

http://www.callforpapers.ir/وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امضای توافق نامه ای با دانشگاه شهید بهشتی، تعدادی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه فضای مجازی را مورد حمایت قرار می دهد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) محمدحسن نامی در مراسم امضای توافق نامه با دانشگاه شهید بهشتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات را بهترین بستر برای فرهنگ سازی برشمرد و گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات بهترین بستر ممکن را برای فرهنگ سازی و مبارزه با کشورهای استکباری ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: نحوه کسب اطلاعات در دنیای امروز تغییر کرده به گونه ای که شاهد هستیم جوانان امروز کمتر از قبل اطلاعات خود را از طریق خواندن کتاب کسب و بیشتر آنان از نرم افزار استفاده می کنند که این لزوم تقویت نشر الکترونیک را در کشور نشان می دهد.

نامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم دارد با دانشگاهها همکاری داشته باشد، افزود: باید بتوانیم دانشگاهها را در چتر حمایت خود قرار دهیم.

وی در خصوص فرصت های شغلی که صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند در کشور ایجاد کند گفت: این حوزه با توجه به پتانسیل های بالایی که در اختیار دارد می تواند تا 8 میلیون فرصت شغلی جدید در کشور ایجاد کند.

به گفته دکتر نامی ورود نسل چهارم مخابراتی به کشور با کمک دانشگاهیان موثر خواهد بود بر همین اساس با ورود این نسل پیشرفته هر تلفن همراه نیازمند یک گیگابایت پهنای باند خواهد بود.

وی بر نقش فناوری اطلاعات در تحول شبکه بانکداری در کشور تاکید کرد و گفت: همکاری های وزارت ارتباطات با بانک های خصوصی و دولتی افزایش می یابد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید