ثبت‌نام آزمون آیلتس آغاز شد

http://www.callforpapers.ir/ثبت‌نام آزمون بین‌المللی آیلتس (IELTS) از امروز یکشنبه 19 خرداد ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه 22 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

وی افزود: آزمون این دوره در دو ماژول آکادمیک و جنرال برگزار می‌شود، بنابراین علاقه‌مندان هر یک از این آزمون‌ها، باید در ماژول موردنظر خود ثبت‌نام کنند، در غیر اینصورت امکان تغییر پس از ثبت‌نام قطعی وجود ندارد.

رییس مرکز آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا دانشگاه آزاد اسلامی با مؤسسات و مراکز برگزارکننده دیگر آیلتس قرارداد دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با هیچ مؤسسه یا سازمان غیررسمی جهت ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی آیلتس طرف قرارداد نیست، بنابراین متقاضیان صرفاً باید از طریق سامانه ielts.iauset.com که مورد تأیید دانشگاه آزاد است اقدام به ثبت‌نام کنند.

اقبالی با اشاره به برگزاری این دو آزمون در روز شنبه 15 تیر ماه، گفت: ثبت‌نام‌شدگان باید به نشانی تهران-انتهای پل دوم حافظ -روبروی تالار بورس- پلاک 303 برای شرکت در آزمون مراجعه کنند.

وی در ادامه گفت: نتایج این آزمون‌ها در روز شنبه 20 تیر ماه از طریق سایت results.ielts.org اعلام می‌شود.

اقبالی در پایان توصیه کرد: متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید