فراخوان برگزاری دومین دوره آموزشی تکنیک‌های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی

http://www.callforpapers.ir/دومین دوره آموزشی تکنیک های آزمایشگاه ژنتیک مولکولی در قالب مدرسه تابستانی آموزشی، 8 تا 11 تیر ماه امسال در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این دوره کوتاه مدت آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی و بیوتکنولوژی برنامه ریزی شده است، تکنیک های معمول آزمایشگاهی مانند PCR، استخراج DNA، هضم آنزیمی، انتقال ژن، الکتروفورز و … به صورت عملی و نظری آموزش داده می‌شود و در انتهای دوره آموزشی به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری اعطا می شود.

در این مدرسه تابستانی، این امکان برای شرکت کنندگان وجود دارد که با توجه به علاقه خود در یک یا چند بخش از دوره آموزشی شرکت کنند. البته در صورت شرکت در کل دوره آموزشی، هزینه ها کاهش می یابد.

ظرفیت پذیرش هر دوره،18 نفر و آخرین مهلت ثبت نام، اول تیرماه اعلام شده است.

علاقمندان جهت پیش ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی، وضعیت تحصیلی و شماره تماس خود را تا 24 خرداد ماه به نشانی پست الکترونیکی iranbioelearning@gmail.com ارسال کنند تا فرم ثبت نام و اطلاعات تکمیلی برای آنها ارسال شود. الویت ثبت نام با افرادی است که زودتر پیش ثبت نام کنند. همچنین افرادی که در دوره کامل شرکت کنند در الویت هستند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید